Thursday, February 13, 2020

BBM3410Satu2020:Tentang Diri

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Nama diberi Nur Shafika binti Zulkifli. Boleh panggil Fieka. Umur saya 22 tahun. Saya merupakan pelajar UPM Bacelor Sastera (Bahasa dan Linguistik Melayu). Saya mempunyai tiga orang adik-beradik. Saya mempunyai seorang abang dan seorang kakak kembar. Abang saya sudah berkahwin manakala kakak kembar saya pula belajar di Uitm kampus Kota Bharu. Saya sangat suka membaca novel dan meneroka alam. Keindahan alam semula jadi memberi saya inspirasi dan ketenangan yang tersendiri. Alam diibarat cecair yang menukar warna dihati saya.



No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2020: KALENDAR 2021

KALENDAR 2021 Hai semua.. Disini saya ada paparkan kalendar tahun 2021 dari bulan Januari hingga Disember. Saya menyiapkan kalendar ini ...