Friday, July 17, 2020

BBM3410Satu2020: KALENDAR 2021

KALENDAR 2021


Hai semua.. Disini saya ada paparkan kalendar tahun 2021 dari bulan Januari hingga Disember. Saya menyiapkan kalendar ini menggunakan photoshop. Photoshop memudahkan kita untuk mengedit gambar atau apa sahaja yang ingin kita masukkan dalam kalendar. Tetapi proses membuat kalendar dalam photoshop ini memerlukan kesabaran yang tinggi kerana laptop akan 'hanggg' tetiba. Hal ini akan menambahkan lagi stress kita dalam proses menyiapkan kalendar hahahha.. Namun, syukur alhamdulillah Allah mempermudahkan proses menyiapkan kalendar ini walaupun telah menghadapi pelbagai dugaan. Proses menyiapkan kalendar ini juga memberi saya banyak pengalaman dan pengetahuan serba sedikit tentang apps photoshop. 
















No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2020: KALENDAR 2021

KALENDAR 2021 Hai semua.. Disini saya ada paparkan kalendar tahun 2021 dari bulan Januari hingga Disember. Saya menyiapkan kalendar ini ...